субота, 4 серпня 2012 р.

Am I Back?!

Album for little girl 2 by snagorna

Album for little girl 2, a photo by snagorna on Flickr.
Ого!!! Майже рік часу я нічого не писала в блозі. Я собі уявляю скільки всього змінилося у світі скрапбукінгу і кардмейкінгу: нові техніки, нові матеріали, нові імена, нові тренди...

І я собі навіть не уявляю як я відстала у майстерності, тільки догадуюся....

Весь мій час забирає моя основна робота і на хобі залишається обмаль часу. Ось і нещодавно зробила альбом дівчачий на подарунок. Сторінки не показую, впевнена, що все дуже примітивно ))

Продовжу із задоволенням переглядати ваші блоги :))

4 коментарі:

Natali Shpak сказав...

обкладинка вийшла кльова, мені подобається щоб було не перезавантажено декором )))
З ПОВЕРНЕННЯМ!!!

lastivka сказав...

дуже дякую :)

Julia сказав...

А я думаю, чого Ви нічого не писали, дуже подобаються Ваші роботи.
З поверненням!

---

Обкладинка дуже класна, той шматочок сторінок на фото не виглядає примітивно :)

lastivka сказав...

Дякую, Юля:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin