пʼятниця, 29 жовтня 2010 р.

Листівка "Веселих Свят!"



Дуже захотілося зробити листівку з українським написом. Довго не думаючи, я просто вирізала його з готової канцелярської листівки. Вона мені здається справді українською - є і вишиванка і карпатські ліси :)
Приблизний розмір листівки 10,5х10см.

Матеріали:
- картон з набору Noel
- фетрова сніжинка від Pierre Belvedere
- бордюрна висічка (Яна, дякую, пригодилася :))
- паперова серветка (краї затоновані чорнилом)
- котоновий зелений шнурок, атласна червона стрічка



9 коментарів:

Таня сказав...

гарненька!

abril сказав...

Красивая открытка! И правда украинская такая!

MaxaFly сказав...

Чудесная!

Hrustiashka-Кучеряшка сказав...

Так, дуже українська вийшла! Гарно!

lastivka сказав...

дівчата, дякую! зараз якраз я в Карпатах, з погодою так пощастило :)

Marusia сказав...

Открытки все чудесные)) Приходи за наградой ))
http://marusia-hobby.blogspot.com/2010/10/blog-post_26.htmlhttp://marusia-hobby.blogspot.com/2010/10/blog-post_26.html

Khrystya сказав...

дуже гарні в Вас роботи, душевні! а напис Ви яким шрифтом робили? Дуже хочу зробити листівку чоловіку, в нас якраз 2 місяці з дня одруження, а от не можу знайти шрифт український, щоб букви "і,й" відображало. допоможіть пліз-пліз :)

Khrystya сказав...

от-то розтяпа, непомітила фразу шо напис вирізаний :)та все ж, може щось таки підкажете?

lastivka сказав...

Khrystya, з укр. написами в мене самої проблеми. тут я Вам не допоможу, на жаль.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin