середа, 17 лютого 2010 р.

Веснянка!

    Так мені сподобались листівки Яни ось в цьому пості, що спочатку вирішила спробувати зробити схожу квітку, а потім і той самий папір в рух пішов :) Яна, вибач, дуже вже папірчик гарний :)











Фігурного дироколу-квітки в мене немає, тому квіти я повирізала з паперу, а дизайн можна роздрукувати на кольоровому принтері. Тільки папір має бути чим тонший, тим краще, бо інакше він буде погано зминатися.

Ось квітка, в 3 шари тільки.

Дироколом зроблений орнамент і сухий глітер посаджений на клейку стрічку.

5 коментарів:

Ксюмка сказав...

о,я как увидела этот дырокол у Яны,так и мечтаю о нем (бордюрный),но муж сказал "нет"(((
очень красивая открыточка!интересно разглядывать)))

cra3y сказав...

дуже файна листівочка :) меня подобається

Yana сказав...

правду кажуть, файна листівка і нема чого вибачатися за папір :)
а квітку можна ще ножицями фігурними вирізати просто по колу щоб довго не мучатися і звичайними не вирізати

Алла сказав...

Прикольна - весела й весняна (як і більшість твоїх робіт :)). Дякую, за ідею садити глітер прячмо на скотч =- я бт не доперла :). І квіточка сама по собі теж сподобалась.

lastivka сказав...

Дівчата, дякую!

Ксюмка, якщо дирокол хочеш, значить буде твоїм з часом :)застосуй жіночі хитрощі і секретики, чоловік розтане і купить тобі дирокол :)

Алла, я би так само не додумалася :) в Яни підгледіла цю ідею зі скотчем ще на її новорічних листівках :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin