неділя, 27 грудня 2009 р.

Декоративна ялинка!

Ой, нарешті я тут :) А то давненько так нічого не писала :) Ось таку ялинку зробила вчора. І зайняла вона почесне місце в мене на комоді :)

Ідея не моя, вичитала її в одному з номерів журналу за 2008 чи 2007 рік "Идеи Вашего Дома".
Робиться вона дуже легко і швидко.


Матеріал, що використовувався:
- гіпс (я брала звичайний, будівельний)
- пластиковий стаканчик
- дерев"яна палочка (я брала ту, що для суші)
- срібна фарба в балончику
- шматок утеплювача (я купляла в Епіцентрі, але таким деколи побутову техніку чи посуд обкладають)
- різні прикраси
- стрічки
- пістолет і силіконовий клей

1. Спочатку в пластиковий стаканчик наливається питна вода, досипається гіпс і перемішується до утворення густої маси. Приблизно 1:3.
2. Палочка для суші, пофарбована в сріблястий колір, вставляється в ще не застиглий гіпс.
3. Коли гіпс добре загусне, трохи надрізається пластик і повністю знімається. Гіпсову основу можна за бажанням теж пофарбувати.


4. Утеплювач ріжеться на трикутники, які нанизуються на дерев"яну палочку.
5. А далі прикрашаєте ялинку на свій смак. Я прикрашала маленькими кульками, квітами, стрічками, шишками і т.д.



Ще час до Нового Року є, раджу спробувати :)

9 коментарів:

Сянка сказав...

цікаво)
але я б добавила ще кілька десятків шарів ))щоб ялинка пухнастішою виглядала)

ikrinka сказав...

Светочка, а мне понравилась елочка! Минимализм тоже бывает оч красивый :)

Алла сказав...

Мені ДУЖЕ сподобалась ! така кумедна й цікава :)). І поєднання кольорів теж дуже сподобалось!

Annet сказав...

Света, это супер!
Мне очень понравилась идея с утеплителем!
классно вышло)

Ксюмка сказав...

а мне елка кажется очень оригинальной!

lastivka сказав...

Дівчата, дякую! Мені вона якраз і подобається мінімалізмом і оригінальністю.

Сянка, це як варіант - добавити ще кілька шарів для пишності. Але як будеш так робити, то треба а) менші прикраси або б) довшу палочку, бо на ту, що для суші - багато не поміститься.

Yana сказав...

дуже кльова ялинка! дякую, що поділилася ідеєю, якось треба буде обов"язково спробувати :)

Ulisa сказав...

Света,а ёлочка-то оригинальная получилась!

Olena сказав...

prekrasnaya elochka! Molodchinka! ~Olena~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin