вівторок, 1 грудня 2009 р.

"Ялинка" з коктельних соломинок

Якщо ви хочете зробити просту, неординарну, але оригінальну листівку, то цей МК для вас.

Мені під руки попалися коктельні соломинки випадково, коли я в кухонний шкафчик полізла за іншим - пластиковим стаканчиком :), теж для ялинки, але іншої, покажу якось згодом.
О, еврика! Буде ялинка з соломинок! :-)


Показую як я її робила. Дуже просто і головне швидко!
Для цього вам буде потрібно:
- п"ять коктельних соломинок (4 зелені і 1 жовта)
- картон з тисненням для основи (або будь-який інший)
- атласні стрічки
- гарячий пістолет
- прикраси на ваш смак - стрази, брадси, висічки і т.д.


Соломинки мої прозорі і я вибрала ті, що мають зелені смужки по собі. З чотирьох зелених соломинок нарізала різної довжини заготовки і зігнула їх на місці, де соломинка складена "в гармошку" :) так як показано на фото.


Ялинка вийшла блідою, тому я пропустила крізь соломинки зелену атласну стрічку, а для ніжки використала соломину з жовтими смужками і пропустила крізь неї коричневу атласну стрічку. Виглядало це так:


Потім ялинку ви можете прикрашати на свій смак. Я використала стрази і брадс.

Вийшло ось так просто і легко!
                                               
         

9 коментарів:

Yana сказав...

нічого собі! а кути як цікаво зроблені!

ikrinka сказав...

Дааааа, интересная елочка :)

lastivka сказав...

Yana, ikrinka - дякую :)

ironwind сказав...

Спасибо, интересно! Люблю неожиданное использование обычных вещей:)

Hrustiashka-Кучеряшка сказав...

А кутики, то дироколом сніжинкою? Класно. На рахунок коктейльної трубочки,-то так гарно!!! І винахідливо!

lastivka сказав...

Ironwind, дякую!
Hrustiashka, так дироколом-сніжинкою. Дякую!

Ulisa сказав...

Света,спасибо за внимание к моему блогу.Мне твой тоже понравился.Идеи очень интересные,есть и необычные,а открыточки нежные, "С душой"!И поздравляю тебя и твою семью с праздниками :Новым годом и Рождеством!
В праздник особенный, самый чудесный,
Хочется лучшего в жизни желать:
Смелых идей, перспектив интересных,
С лёгкостью новых вершин достигать!

Радости творчества и вдохновенья,
Замыслы все воплотить и мечты!
В год благородного Тигра − везенья,
Счастья, блестящих побед, красоты!

Веселунка сказав...

Оце так! Який політ думки!!!!
Ця листівка - це найнесподіваніше з того, що я бачила в скрапових блогах за кілька останніх місяців. :) Приємно, що вона українське надбання! ;)

lastivka сказав...

Веселунка, дякую, рада, що сподобалось :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin