пʼятниця, 27 листопада 2009 р.

Mojo Monday w114!



Вперше спробувала зробити листівку по скетчу Mojo Monday.
Можливо не зовсім так як треба, можливо дозволила собі забагато відхилень від правил.



Ось що з того вийшло.



Розмір 10х15см.
Основа - біла картонна заготовка для листівок.
Листок паперу з набору Laura Ashley Contemporary.
Штамп Ангела з набору фірми Inkadinkado. Трохи, але не сильно витерті краї висічки, на якій зроблений штамп.
Штамп-напис з набору Thinking of you від Hero Arts.
Три різновиди стрічок.
3D наклейка з метеликом.



Можу сказати, що я робила її дуууже довго, години так 3,5 точно. Дуже важко, коли є певні обмеження для фантазії, але цікаво :)

5 коментарів:

Yana сказав...

а на мій погляд - 100% дотримано скетчу. просто повернуто на 90 градусів і відображено по горизонталі. гарна листівка - так люблю того ангела! а напис до речі, я навіть і не помітила поки не прочитала опис :)
п.с. молодець! я по скетчу взагалі працювати не можу

Алла сказав...

І скетчу дотрималась і результат не абиякий :). Сподобався верх зі стрічками й метеликом - якось цікаво вийшло :)

lastivka сказав...

Яна, в тебе настільки розвинута фантазія, що тобі і не потрібно по них працювати, всі твої роботи - це суцільний скетч для нас :)

Алла, дякую, стрічки з метеликом мені теж подобаються :)

Annet сказав...

Оо какое же красивое кружево! все так мило и гармонично! Очень понравилась открытка!

lastivka сказав...

Аня, дякую!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin