пʼятниця, 20 листопада 2009 р.

Листівка новорічна - декупажна "Ялинка"


Впевнена ви знаєте, як робити декупаж, тому сам процес описувати не буду.
Саме так в мене зроблена і потім вирізана ялинка. Як на мене вийшло цікаво і це оригінальний спосіб урізноманітними свої листівки, придати їм якоїсь "родзинки".
По такій же технології в мене зроблені листівки з ялинковими кульками, але про них в наступному пості.


Отже, розмір листівки 10х15см.
Матеріали, що використовувалися:
- біла заготовка для листівок Dovecraft 250гр/м
- золотистий перламутровий картон 250гр/м
- папір з набору Christmas Wishes
- велюм з набору Venaissance Collection
- золотиста висічка на клейкій основі
- глітер-зірочки
- перлинки
- брадси - Retro Floral
- паперова серветка
- клей для декупажу
- лак для декупажу
- клей для приклеювання глітеру і перлинок



От і все.
Як тільки сфотографую, то покажу на блозі листівку з декупажними кульками.

2 коментарі:

Yana сказав...

а я не знаю як робити декупаж :) теоретично уявляю, але в деталях я не орінтуюся
кльові такі перлинки-іграшки на ялинці!

lastivka сказав...

Яна, в наступному пості опишу.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin