четвер, 3 вересня 2009 р.

Від Laura Ashley!


Для цієї листівки я використала супер-класний папір від Laura Ashley: він і якісний, і цікавий своїми узорами водночас. І він настільки вишуканий, що будь що з нього не зробиш.


Трохи треба було його покрутити в руках, щоб придумати як його застосувати для листівки. Ось що в мене вийшло, а вам судити наскільки вдало чи ні.


Матеріали, що використовувалися:
Основа - текстурний картон 160 г/м світлого кольору.
Папір Laura Ashley Contemporary.
Атласні стрічки.
Бісер.
Марблс.
Пістолетний клей.

Розмір листівки 10х15см.

6 коментарів:

Алла сказав...

Така вишукана, але не помпезна. Мені дуже подобається! Я взагалі дивуюсь, як в тебе виходять завжди якісь веселі, "оптимістичні" чи навіть не знаю як назвати твої роботи. От справді. Всі різні, але при цьому мають спільний настрій. Власний стиль.
І твій стиль мен ідуже подобається. Я завжди з цікавість дивлюсь твої роботи. Розумниця, одним словом :-)

lastivka сказав...

Алла, дякую! Мені дуже приємно :))))))

Яна сказав...

цікава! я теж довго не могла придумати що можна зробити з цього листка (я ще й досі не придумала). і формат вдалий. я спершу подумала що вона велетенська - десь 20 на 30 :))) (просто недавно в руках тримала саме цей формат) і зовсім забула за менший формат

lastivka сказав...

Яна, дякую! Це якраз менший формат :))))

Hrustiashka сказав...

Ой, ну просто чудова вийшла листівочка!:) Дуже приємна і вишукана!

lastivka сказав...

Hrustiashka, дякую!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin