субота, 5 вересня 2009 р.

Моя перша розмальовка!

Тільдоманія докотилася і до мене :-)
Але не в тому річ. Це моя перша розмальовка акварельними олівцями і в ній є багато недоліків, хоча вирішила її показати, щоб ви допомогли і підказали як правильно.

Наприклад, мені не подобається її face, неправильно я його розмалювала. І важко було розмальовувати роздруківку з принтера, бо від води тече чорне чорнило. Все таки малюнок має бути зроблений перманентними чорнилами.

Розмір листівки 11х11см.
За основу взятий білий текстурний картон.
Верхня сторінка коротша на 1 см, щоб було видно клейку стрічку на внутрішній стороні, коли листівка складена.
Рожева висічка.
Малюнок зроблений на аркуші для акварелі, вирізаний і наклеєний на двосторонні клеєві квадратики.
Для декорування використовувалися чипборди-зірочки з мого улюбленого набору Love&Frienship.

6 коментарів:

Yana сказав...

можеш друкувати на дешевому фотопапері (якщо у тебе фото принтер) - тоді чорнило буде текти менше, або і взагалі не буде текти (все від паперу залежить). принаймі я так роблю. на звичайному папері просто неможливо розмальовувати акварельними олівцями. а дівчинка (це не тільда, якийсь інший "напрямок") получилася дуже гарно розмальована :) ти надто придираєшся :)

Olena сказав...

Ochen' horoshaya otkritochka poluchilas'. Ya obichno, digi-stamps, razukrashivau karandashami Prismacolor, a potom raztushovivau spesial'noi zidkost'u. Poluchaetsa, kak bud-to razukrasila akarel'nimi kraskami. Ob etom ti mozhesh' pochitat'; na moem saite ili posmotret' suzhet na etu temu. Vot ssilochka na etot sait. A tak, poluchilos' ochen' horosho u teba. Molodchinka. (http://stamptv.ning.com/video/coloring-with-colored-pencils)

Алла сказав...

Гарненька листівочка і добре розмальована дівчинка. От справді добре. Мені подобається :-). А якщо хочеш до себе попридиратись - єдине, що можна було б дещо змінити в обличчі - додати блікі. Тобто якщо дивишся на обличчя прямо , то лоб, підборіддя і кінчик носа будуть найбліьше освітлені, і, відповідно найсвітліші. Тож по центру обличчя варто більше розмити водою, щоб додати бліків. Тоді обличчя виглядає "живішим".
Але це так, якщо придиратись. А взагалі мені подобається

Hrustiashka сказав...

Так, бліків не вистачає... Але це ж перша робота, правда ж? Дуже гарно вийшло, от тепер і я хочу щось таке спробувати! :)

lastivka сказав...

Yana, дуже дякую за пораду. Бо й справді, є малюнки, які хочеться надрукувати на принтері та не обмежуватись тільки штампами. Так і буду робити. Правда в мене вже є дві наступних розмальовки, які я встигла зробити на аркуші для акварелі. Здається починаю набивати руку, не розтікається контур :-) І дякую, що просвітила мене стососно "дівчинки" :-). Значить "тільдоманія" до мене ще не докотилась :-)
Olena, дякую!!! Я якраз на твоєму сайті і прочитала як розмальовувати. Мені дуже подобається як ти розмальовуєш. Ця "рідина" і "палочка", яка здається називається blending stump, мене дужжжже зацікавили. Яна обіцяла що спробуває пошукати щось таке для свого магазину :-)))
Алла, Hrustiashka, дякую за пораду!!! З бліками в мене і справді проблема. Буду виправлятися!

Анонім сказав...

Просто дивная девочка и открыточка!!! А заколочки (или что это в уголках) просто прелесть!!
Маша

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin