субота, 22 серпня 2009 р.

"Pожеві побажання" на твій ДН!



Ось такі "рожеві побажання" можна дарувати на день народження. Дві схожі листівки.


Для обох листівок використовувався рожевий картон, листок скрап-паперу з колекції The Spring Stack від DCWV, заготовки з тисненням.


Для першої листівки - висічка-тортик з картону, стрази, висічки-чипборди Eastern Blooms, атласна стрічка з набору Love & Friendship.





Для другої листівки - висічки-квіти зі вспіненної резини, штамп з набору Birthday Wishes, чорнило рожеве з серії Rose Petals від Color Box Fluid Chalk Cat's Eyes.





Мені сподобалось, а вам? :-)



8 коментарів:

Алла сказав...

Дуже класні лисівочки! Причому обидві. Навіть не могла б вибрати, яка сподобалась більше. Використовуючи рожевий колір є ризик отримати банальність в результаті. Але тут точно не той випадок. Листівки ніжні й веселі водночас.

lastivka сказав...

Алла, дякую дуже!
Слухай, а тебе фото клікаються, щоб збільшити, бо в мене ні чомусь.

Yana сказав...

класні, обожнюю рожевий!

Алла сказав...

Так, в мене всі клікаються. Хоч я їх загружаю напряму, а не через Радікал

Olena сказав...

Mne tozhe nravit'sa tvoya rabota. Molodchinka. ochen' krasivo poluchilos'. ~Olena~

lastivka сказав...

Olena, Yana, дякую вам!!!

Hrustiashka сказав...

Дуже гарні листівочки, дуже сподобалися, такі ніжні і теплі. Тортик дуже "смачненький"))) Я б такі з великою радістю прийняля на День народження!

lastivka сказав...

Hrustiashka, дякую :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin