субота, 1 серпня 2009 р.

I'm your angel!



Цю листівку я зробила ще минулої суботи, але через насиченний робочий тиждень так і не встигла показати. На днях зроблю більше фото, то ще доставлю.

Розмір 12х10см. Використовувався темно та світло коричневий текстурний картон 160гр/м. На білому папері для акварелі виштамповала ангелочка із набору Love & Hearts від Inkadinkado чорнилом Brown із серії Rich Rustics від Color Box Classic Pigment Cat's Eyes. Коли чорнило добре висохло вирізала овал і заштампувала білий папір і сам малюнок на ньому світлим чорнилом із цієї ж серії, щоб малюнок трохи застарити. Ура, вийшло! Мої очікування виправдалися, виглядає справді як стара картинка.

На саму картинку, по краях наклеїла клейку стрічку і пустила по ній коричнему атласну стрічку. Підбирала атласну стрічку великим пальцем і фіксувала до клейкої стрічки так, щоб вийшов такий край, ніби "гармошкою".

Колись Яна для своєї роботи використовувала схожий прийом зі стрічкою, але прошивала її на швейній машинці. Я це запам'ятала, але подумала, що стрічка може не лягти на заокруглену поверхню, може відтопирюватися, тому спробувала таким методом. Колись спробую прошити, вона тоді акуратніше виглядає.

Так як в мене немає ще кругових дироколів, то я купила собі вже готові круглі білі висічки, які використовуються як підставки для бокалів чи чашок. Саму ж висічку теж затонувала, що надало їй трохи "бархатності" і приклеїла тільки середину клейкою стрічкою до листівки. На неї на пінистий скоч посадила готову картинку, яку прикрасила перлинкою та декоративними білими квітами.

6 коментарів:

Yana сказав...

я дуже рада, що мої прийоми хтось використовує (хоча прийом зі стрічкою не мій, я його теж знайшла в інтернеті). А листівка виглядає такою великою! Штамп здається ніби висотою в 12-15см! Хоча знаю, що він менший.
а де ти береш такий картон? в мене просто ціла проблема з таким картоном (дуже люблю саме коричневий, а ніде не можу знайти).

lastivka сказав...

купляю в магазині, де все для художників. Там багато відтінків текстурного картону. Якщо хочеш такий коричневий, то я тобі куплю.

Yana сказав...

Свєта, дякую, не треба. В нас певно теж є такий магазин, треба тільки в нього нарешті вибратися :)

Алла сказав...

Листівка справді виглядає вінтажною. І деже ефектна. Мені сподобалась!

lastivka сказав...

Алла, дякую!

Анонім сказав...

Безумно красиво!!!Точнее, я бы даже употребила выражение - "So sweeeet!"
Захотелось позвонить своей бабушке:)...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin