понеділок, 10 серпня 2009 р.

Листівка "Веселий потяг"


Дуже шкода, що літо вже минає. І чим ближче до осені, тим більше не хочеться відпускати літо. З таким настроєм і була створена ця листівка: сонце, квіти; не під звичне всім "туууу" потяга, а під його радісне "лала-лала" :) накрапує дощик...

Листівка трохи дитяча, але думаю може підійти і для дорослої людини, адже всі ми в душі трохи діти :-)

Розмір листівки 12х15см.
Для основи використовувався текстурний коричневий картон 160гр/м (він настільки мені подобається, що це вже третя листівка з нього :).

На лицьову сторону приклеєний листок картону для скрапу 10х15см. Фігурними ножницями вирізана полоска зі скреп-паперу 30х30 The Spring Stack від DCWV і наклеєна на двосторонні клеєві квадратики зверху на картон, ніби небо. По низу картону наклеєні висічки-потяг зі вспіненої резини.

Для того, щоб показати потяг в русі, був використаний штампик від Studio G. Із фрази "OOH LA LA" я використала тільки "LA LA". Штамп зроблений чорним чорнилом від Color Box Classic Pigment Cat's Eyes. І для того, щоб показати ніби дим розвіюється/зникає в повітрі, то штамп поставлений три рази, без додаткового нанесення чорнила.

В верхній лівий куток приклеєна висічка-гудзик з набору Love & Friendship. По самому верху, по коричневій основі листівки, приклеєна стрічка в тон.

От і все, поїхали :-)


9 коментарів:

Алла сказав...

Ой, десь подівся мій попердній коментар((
До речі, я сьогодні теж робила листівку саме з таким картоном ))

Алла сказав...

Літній потяг мені сподобався. Листівочка й справді вишла світла й весела. Хочеться посміхатись!

lastivka сказав...

Алла, дякую! Скинеш посилання на свою листівку з такого ж картону?

Olena сказав...

Ochen' krasivaya otkritochka!!!! Molodes! ~Olena~

lastivka сказав...

Olena, дякую! Дуже приємно отримувати коментарі від майстра такого високого рівня, як Ви!

Edilene Rocha сказав...

Olá! Conheci seu cantinho e é tudo de bom!
Lindo e criativo!
Amei mesmo!
Parabéns pelo seu trabalho!
Se puder, dê uma espiadinha no meu:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Алла сказав...

Свєта, виклала нарешті й свою листівкку. Якщо цікаво - глянь на моєму блозі http://hobbyalla.blogspot.com/

Hrustiashka сказав...

Класна робота! Гарна листівка! Я дуже люблю їздити потягом, тому мене ця листівка дуже порадувала!!!

lastivka сказав...

Hrustiashka, дякую! Я насправді не дуже люблю потяги, але на такому би прокаталась із задоволенням :-) ця листівка піднімає мені настрій :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin