неділя, 26 липня 2009 р.

"Ностальгія"...


Історія з цією листівкою невтішна. Я 3 рази повертала її до "життя". Все-таки, або на велюмі нереально штампувати або я не вмію цього робити, що скоріш за все. На третій спробі чорнило сохло в мене 50 хв, більше я не витримала чекати, але все рівно розмастилося.

Композиція на листівці мала бути іншою з тими ж елементами, але з виштампованним написом. Там де зараз чипборд - там невдалий напис :)), мені не хватило терпіння четвертий раз переробляти її та й шкода було паперу і так стільки спортила.
Якщо хтось поділиться досвідом роботи з велюмом і чи штампується він, буду вдячна.

Розмір листівки 10х12см.
Текстурний темно та світло коричневий картон 160г/м, кутовий дирокол Royal 3в1 + тиснення, велюм Venaissance Collection від Laurence Llewelyn-Bowen, атласна стрічка, декоративні листочки "Inspiration" Dekorative Akzente, справжнє пір'ячко затоноване коричневим чорнилком з серії Rich Rustics від Color Box Classic Pigment Cat's Eyes, висічка-чипборд Eastern Blooms, клейка стрічка і двосторонній скоч.

Сам матеріал велюм мені дуже подобається. Дуже благородний і вишуканий матеріал, коли починаєш з ним працювати, то робота виходить якоюсь іншою, серйозною більше чи що...

5 коментарів:

Yana сказав...

як на мене то листівка дуже гарна :) і навіть напису їй не бракує. сподобалася рамочка із стрічки.
а на велюмі (або будь якій іншій аналогічній поверхні, наприклад плівці, склі) треба штампувати спец чорнилами (перманентними).

lastivka сказав...

Yana, я так і знала, що саме ти знаєш відповідь на моє питання :))Дякую!

Алла сказав...

Мені теж листівка дуже сподобалась - така спокійна і вишукана. Чудово підібрані матеріали і дуже доречно пасує піря (що рідко буває). Респект смаку і почуттю міри

lastivka сказав...

Алла, дякую! Завжди переживаю, щоб робота не була перенасичена деталями.

Анонім сказав...

Очень нежная и действительно ностальгическая открытка! Как-то сразу на душе тепло стало))
Маша

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin