пʼятниця, 24 липня 2009 р.

Листівка в цяточку "З Днем народження"

А ця робота зайняла в мене не 20 хв, а 2 год і 20 хв :)

Листівка 10х12см. Основа білий картон, на неї з лицьової сторони наклеєний папір для скрепбукінку із серії The Spring Stack 35 зелений в білу цяточку, а з іншого скреп-паперу із цієї ж серії, я вирізала смужку з равликами і наклеїла її понизу. Дуже вже мені сподобався цей малюнок.

Зверху та знизу, вирізану смужку паперу я прикрасила білою стрічкою з набору Love & Friendship. Це зразу ж надало святковості листівці.

На білий картон поставила штамп "Happy Birthday" з набору Birthday Wishes від Forever in Time, що був зробленний чорнилом з серії Rain Forest від Color Box Fluid Chalk Cat's Eyes, і приклеїла його до голубої висічки-рамочки - це ще один подарунок від Яни.
Для прикрашання листівки були використанні гудзики з набору Love and Friendship та з гудзики з глітером з іншого набору.
Готова рамочка і гудзики приклеєні на двосторонні клеєві квадратики, 5мм.
От і готово :)

4 коментарі:

Yana сказав...

ну ти прям рекламну кампанію влаштувала :)
зелений папір-фон мені зараз дуже подобається, тей його використовую для одного проекту, про який якось розповім на блозі (якщо таки дороблю), а полоска із равликами - я спочатку подумала, що це вирізка з якогось паперу :) і гудзики такі кльові кльові :) і взагалі - листівка літньо-весело-яскрава получилася :)

lastivka сказав...

Yana, дякую :)

klaris2009 сказав...

равлики просто безподобні!!!

lastivka сказав...

klaris2009, дякую! я теж не можу ними налюбуватись :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin