вівторок, 7 липня 2009 р.

І ще одна дитяча листівочка :)

Захотілось мені використати висічки-ангелочки з мого нового фігурного дироколу Guetermann creativ. Я знала, что це має бути дитяча листівка, щось дуже ніжне і невине.


Мені дуже до вподоби картон для скрепбукінгу з малюнком, де є візочок, повзунки, пляшечка і таке інше, от я його і використала. До того ж мені його хотілось не тільки на лицьовій стороні, а й більше.


Тому верхню сторінку я зробила меншою на 1,5см , щоб приклеєну всередині смужку картону було видно, коли листівка складена.
З перламутрового голубого паперу вирізала рамочку, яку посадила на пінистий скотч, на нього приклеїла висічки-ангели, для декорування використовувались рожеві камінчики і атласна стрічка. Загальний розмір листівки 10,5х10см.


2 коментарі:

Olena сказав...

Ochen' krasivaya otkritochka!!!

lastivka сказав...

Olena, спасибо большое!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin