четвер, 23 липня 2009 р.

Birthday Cake Card!

Дуже простенька листівка, яку зробила за 20 хв :) І перша, де використала штампи.

Отже, розмір листівки 9,5х12см. Основа - білий картон, а на нього наклеєний скреп-папір із серії The Spring Stack (DCWV), кутики якого вирізані фігурним кутовим дироколом Royal 3в1 + тиснення.

На рожеву висічку, яку подарувала мені Яна, я поставила штамп "торт" із серії Birthday Wishes від Forever in Time, а також під стиль скреп-паперу до країв висічки прикріпила гліттерні брадси від Dovecraft - Retro Floralі. Саму ж висічку прикріпила до основи на двосторонні клеєві квадратики (5мм).


Всередині листівки теж був використанний штамп із серії Birthday Wishes, зробленний чорнилом для штампування із серії Rose Petals від Color Box Fluid Chalk Cat's Eyes.


2 коментарі:

Yana сказав...

а де ж листівка з велюмом? (ця теж кльова!) ти так мене заінтригувала! хоча, ще не субота :)

lastivka сказав...

Yana, з велюмом покажу завтра. Я вчора забрала посилку вечері, так зраділа, що маю чорнило, таки зробила вчора той штамп, якого не хватало, і.... "легким движенией руки"... змарнувала листівку.... бо не врахувала, що на велюмі чорнилко ДОВШЕ сохне, ніж на папері...розмастила його рукою, ну так вийшло не знаю як... сьогодні повністю взялася переробляти і майже все з початку. Але нині така класна була погода, що я не витримала і поїхала на озеро купатися і загоряти. Тому дороблю її завтра :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin